Cal deken 2014

Cal deken 2014
Dit is mijn cal deken 2014

dinsdag 4 november 2014

Korte introductie en kerstdecoratie haken

Hallo ik ben Taetske. Ik doe al jaren aan haken. Van mijn beppe (oma) geleerd toen ik een jaar of 10 was. Ze heeft toen ook geprobeerd om me breien te leren maar dat lukte steed maar niet. Dus hield ik het maar bij haken. Totdat ik een paar jaar terug besloot om het mezelf te leren met behulp van you-tube. En dat is me aardig gelukt.
Dus ja nu zit ik s' avonds op de bank of te haken of te breien. Erg verslavend! Via deze blog wil ik een beetje laten zien wat ik allemaal maak. Op haakgebied ben ik onder andere bezig met 3 cal 2014 dekens. Erg leuk om te doen, maar wat een werk, vooral omdat ik pas in juli begonnen ben hiermee en ik dus ook nog besloot om er drie te gaan maken.
De dekens staan echter op een laag pitje want ik ga voor het eerst op een hobby fair staan. Dus heb ik besloten om als een idioot kerst decoratie te gaan haken.

De patroontjes heb ik van verschillende blogs namelijk:
franciens haakwerk
textiel-handwerken
ravelien
happy in red
ing-things
Bedankt voor de patronen. Ik beleef er erg veel lol aan.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten