Cal deken 2014

Cal deken 2014
Dit is mijn cal deken 2014

woensdag 19 november 2014

Het is bijna zover....

Oeh nog drie nachtjes slapen en dan sta ik op de freubelfair in winkelcentrum Bilgaard. Ik heb er echt ontzettend veel zin in.

En ik ben nog steeds druk bezig met de voorbereidingen. Toch alles even in de wasmachine gegooid. Dan ruikt het lekker fris. En het hele huis doorspitten of er ergens niet nog een verdwaald brei- of haakwerkje ligt. Want ja ik heb in de loop der jaren heel wat gemaakt.

En natuurlijk nog steeds lekker kerstdecoratie haken. Inmiddels heb ik er 72 gehaakt. Zou het genoeg zijn, of zou ik niets verkopen. Ach ik zie het wel. Ik maak er in ieder geval een gezellige dag van. En kom gerust langs. Want ik heb niet alleen maar kerstdecoratie maar ook sjaals, dekentjes, tasjes enz.

Dit is de laatste aanwinst van de kerstdecoratie familie. 
Het patroon vind je hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten