Cal deken 2014

Cal deken 2014
Dit is mijn cal deken 2014

donderdag 27 november 2014

Het verslag van de freubelfair

Afgelopen zaterdag was het dan zover, ik stond op de freubelfair. En wat was het gezellig! Omdat het in "ons" winkelcentrum was kende ik heel veel mensen. En ik heb echt zulke leuke reacties gehad. Ook was het erg leuk om te zien wat andere mensen als hobby hebben.


Ik stond voor de zeeman en eigenlijk vind ik dat ik een aandeel in hun winst qua garen mag hebben want ik heb heel wat mensen op ideeën gebracht. Waarna ze snel naar de zeeman gingen om garen te halen.

Gelukkig heb ik zelf ook wat verkocht. Zoals de twee sjaals op de voorgrond op de foto hier onder en nog een deken en een tasje en natuurlijk niet te vergeten de kerstdecoratie. Ook heb ik er wat bestellingen aan over gehouden.

Het was echt voor herhaling vatbaar. Maar nu moet ik eerst weer verder met bestellingen. Ik moet nog een kussen haken en een mamaponcho. En eigenlijk wou ik mijn drie cal dekens ook met de kerst af hebben maar dat gaat ben ik bang niet lukken. Maar we gaan gewoon door want het blijft de leukste bezigheidsteraphie die er maar is.

En natuurlijk zijn bestellingen nog altijd welkom. Van de kerstdecoratie voor in de kerstboom, wat voor kerstboom dan ook (nep, echt of van hout) heb ik nog wel een paar liggen voor de liefhebbers. (Zie hierboven) Ze passen ook wel in een envelop dus ik kan ze ook opsturen. 5 stuks voor €2,- dat is toch een koopje dacht ik zo. 
Maar nu dus weer huphuphup aan de slag want er ligt nog genoeg te wachten. Volgende keer zal ik wat foto's plaatsen van mijn lopende projecten. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten